Szerintetek mi a probléma a kis cégek piaci pozicionálásával?

A legnagyobb probléma, hogy a kis cégek nem látják, nem ismerik a saját piacukat. Ez azért van, mert többnyire nem igazi piaci szükségletekre vállalkoznak, hanem azt csinálják amit tudnak, és majd csak lesz valaki, akinek pont az kell (pl. festő fest mindenkinek). Hiányzik a szakosodás, így nehezebb versenyt vállal fel.

Ti megmondjátok nekem a "TUTIT", hogy mit csináljak?

Nem mi akarjuk megmondani, hogy mit csinálj, hanem segítünk Neked rájönni, hogy mire szakosodj a mostani lehetőségeidből.

Ti "Guruk" vagytok?

Nem. Ők többnyire "sablonokat", kész megoldásokat árulnak. Másnak így sikerült, és utánozd le.

Mi együttgondolkodásra hívunk. Nézzük meg, hogy amit Te szolgáltatsz és/vagy termelsz, azt kik is veszik, milyen piacra illik bele a legjobban, és azt a piacot milyen marketing elemek felhasználásával érd el és szólítsd meg!

Ti mit akartok "rám sózni"?

Nekünk nincs szoftverük, nincs termékünk amit rád sóznánk. Sőt néha magunk ellen dolgozunk (mert nem biztos, hogy kell weblap, vagy nyomdai anyag, pedig lehet ezt láttad a konkurenciádtól). Viszont kitaláljuk együtt, hogy mire is van szükséged!

Ti mit is árultok?

Tulajdonképpen ERŐFORRÁST vásárolsz! Nem egy terméket vagy egy egyszerű szolgáltatást. Nálunk a "velem csinálod" működik.

Mennyire személyre szabott amit csináltok?

Már a konkrét árajánlatunk is megmutatja a rugalmasságunkat feléd, hisz nem sablont fogunk adni!

Amit kapok ajánlatot abban bruttó vagy nettó árak szerepelnek?

Áraink bruttó árak (Alanyi adómentes árak - NULLA áfásak vagyunk)!

Meg kell venni mindegyik "csomagotokat" vagy akár részfeladatra is le tudtok szerződni?

Miután felmértük a cégedet és megtudtudtuk, hogy mire van szükséged, csak abba a szolgáltatásunkba fektetsz be, amire valóban szükséged van. Legyen ez akár egy részfeladat is!