Miért ne verd meg a vevőidet?

Egy újságírót a biztonsági őr a helyi üzletvezető utasítására megvert a Király utcai KFC-ben. Ez általában nem a tökéletes vevőélmény esete, de azért ennél több tanulságot is rejt az ügy a kisvállalkozások számára is. Miért? A nagy étteremláncok egy-egy sikeres éttermet kezdtek el másolni. A Mc’Donald’s fejlődésében az egyik döntő pont volt, amikor úgy döntöttek,…

Bővebben »»

Légy az utca legjobb borbélya – és a Google cégem is tudjon róla

Avagy hogyan kerülj fel a térképre Alap reklám sztori, hogy egy spanyol városban – legyen mondjuk Madrid – a borbélyok utcájában rakják ki a cégéreiket a mesterek. Az első kirakja, hogy „Madrid legjobb fodrásza”.  A második nem akar lemaradni ezért kirakja, hogy „Spanyolország legjobb fodrásza”. A harmadik már tényleg nem akar kicsit mondani, felpingálja hát,…

Bővebben »»

3 eszköz, amit soha ne hagyj ki marketing eszköztáradból!

Amióta az emberek áttértek arról a a szokásukról, hogy csak a saját javukra termeljenek , égetően fontos lett megoldaniuk azt, hogy legyenek vásárlóik. Persze mindezt lehetőleg úgy, hogy ne csak egyszeri eladás legyen, hanem visszajárjanak a vásárlók. Az internet megjelenésével ezek a lehetőségek megsokszorozódtak, hiszen hűséges vásárlóink lehetnek az egész világról. Ismerj meg három eszközt,…

Bővebben »»

Google my business – Online jelenlét húzza jelen a lét

A Google magyar vállalkozóknak szervezett Digitális Workshopjáról készült összefoglaló második részét olvasod. Az első részét itt találod. Ha ez megvolt, akkor itt az ideje az online élet szépségeiről beszámolnunk, Balog Gábor a Google Magyarország regionális oktatás-szervezője előadásából. Ez a beszámoló a Google Digitális Workshopjának rövidített „egyenes leirata”, amely a mi véleményünket nem tartalmazza. Viszont olvasd…

Bővebben »»

Így guglizik a magyar

avagy titkok a nemzeti kézműves SEO optimalizálásról – első rész Békéscsabára látogatott a Google Magyarország és megígértük, hogy ha már pár perc alatt beteltek a helyek a workshopra, akkor legalább az előadás rövid tartalmát megosztjuk veled, tájékozódásként. Ez két részes szakmai anyag lesz, igyekszem érthetően, ha nem érted… bocs. Viszont minden kérdésedre szívesen válaszolunk!  …

Bővebben »»

Készíts Messenger Chatbot-ot!

Kicsit közhely, amivel ezt a bejegyzést kezdem, de le kell írnom: a felhasználók (és szokásaik)változnak. Nem gyorsan, hanem piszok gyorsan. A kérdés, hogy lépést tudunk ezzel a változással tartani, vagy … Inkább le sem írom. Egyik ügyfelünkkel beszélgettünk egy pár hónappal ezelőtt, miközben mélyen elemeztük szépen felépített ügyfél-körét, akik 20-29 éves fiatalok.  A fő kérdés…

Bővebben »»

Termeljünk bevételt Facebook hirdetéssel!

Ügyfeleinkkel folytatott beszélgetés esetén mindig előjön, hogy Ők bizony már próbálkoztak Facebook hirdetéssel, de nem igazán jött be. Meg kell mondjam igazuk van. Amíg nem ásunk egy kicsit mélyebbre, addig bizony sokszor elő fog fordulni, hogy gyorsan”elégetjük” a hirdetésre szánt pénzünket. Mi az alap pobléma? Amivel eddig találkoztunk az ebben a pár pontban benne volt: Nem…

Bővebben »»

Az elnök és a takarítónő

El tudnád mondani egy mondatban a céged küldetését? Talán városi legenda, de mára már az amerikai bizniszfolklór hivatkozott részévé vált, hogy 1961-ben John F. Kennedy elnök ellátogatott a NASA főhadiszállására. Miközben kalauzolták befelé, meglátott egy munkást (egy takarítónőt) egy mellékfolyosón, aki éppen egy nagy megrakott kocsin vegyszereket tolt a következő tisztítandó terület felé. JFK pedig…

Bővebben »»

Neked van online marketing modelled?

A hétvégén megkaptam a helyi reklámújságot és átnéztem a hirdetéseket. Hmm.., mit nem mondjak a helyzet nem sokat változott az utóbbi 10 évben, sajnos. Van még mit tenni! Azt látom, hogy továbbra is a cégek előnyben részesítik az 1 lépéses – adjunk el de azonnal – hirdetéseket. Ez a tapasztalatom szerint egyre inkább -sőt nagyon!…

Bővebben »»

Most akkor blogoljak vagy vlogoljak?

Először is hadd kérdezzem meg: KOMMUNIKÁLSZ TE RENDESEN? Lehet kicsit “kemény” a kérdés, de nem sok idő van mostanában a tisztelet-köröket futni. Tudod, az idő… Szóval, a legtöbbször odáig eljutunk, hogy ma az győz, aki az információt adja. Gyorsan, érthetően. A probléma azzal van, hogy ezt tudjuk, felismerjük, de a tett elmarad.  Az a tett,…

Bővebben »»