OLVASD EL BEJEGYZÉSEINKET
Új év, változó kihívások
A kondorosi piac sárga szívű lángossütő bódéja mellett újra bizonyosságot nyertem. Aki a digitalizációt valamiféle távoli lehetőségként kezeli vállalkozásában, alighanem örökre elfelejtheti a növekedés lehetőségét. Jucikám! De jó ez a fekete szoknyád! Ancikánál vetted ugye a boltban? Az Aliexpresszről rendeltem, harminc napra jött meg, de megérte. Így kezdődött a párbeszéd, ami két nagymama között zajlott…
Bővebben...Most akkor mobilra vagy desktopra optimalizáljak?
Két tendencia érvényesül egymással párhuzamosan a magyar internet felhasználók körében. A marketing szakmában már leginkább túlhaladott bullshitnek tartják, ha valaki azt szeretné mondani neked, hogy a weboldalad legyen reszponzív (mobilbarát). Mert az teljesen magától értetődő. Ha ezzel a mondattal mennék egy konferenciára előadni, lehurrognának. Mindeközben látunk egyes területeken vidáman működő őskori weblapokat, amik hozzák a…
Bővebben...Miért ne verd meg a vevőidet?
Egy újságírót a biztonsági őr a helyi üzletvezető utasítására megvert a Király utcai KFC-ben. Ez általában nem a tökéletes vevőélmény esete, de azért ennél több tanulságot is rejt az ügy a kisvállalkozások számára is. Miért? A nagy étteremláncok egy-egy sikeres éttermet kezdtek el másolni. A Mc’Donald’s fejlődésében az egyik döntő pont volt, amikor úgy döntöttek,…
Bővebben...Légy az utca legjobb borbélya – és a Google cégem is tudjon róla
Avagy hogyan kerülj fel a térképre Alap reklám sztori, hogy egy spanyol városban – legyen mondjuk Madrid – a borbélyok utcájában rakják ki a cégéreiket a mesterek. Az első kirakja, hogy „Madrid legjobb fodrásza”. A második nem akar lemaradni ezért kirakja, hogy „Spanyolország legjobb fodrásza”. A harmadik már tényleg nem akar kicsit mondani, felpingálja hát,…
Bővebben...Google my business – Online jelenlét húzza jelen a lét
A Google magyar vállalkozóknak szervezett Digitális Workshopjáról készült összefoglaló második részét olvasod. Az első részét itt találod. Ha ez megvolt, akkor itt az ideje az online élet szépségeiről beszámolnunk, Balog Gábor a Google Magyarország regionális oktatás-szervezője előadásából. Ez a beszámoló a Google Digitális Workshopjának rövidített „egyenes leirata”, amely a mi véleményünket nem tartalmazza. Viszont olvasd…
Bővebben...Készíts Messenger Chatbot-ot!
Kicsit közhely, amivel ezt a bejegyzést kezdem, de le kell írnom: a felhasználók (és szokásaik)változnak. Nem gyorsan, hanem piszok gyorsan. A kérdés, hogy lépést tudunk ezzel a változással tartani, vagy … Inkább le sem írom. Egyik ügyfelünkkel beszélgettünk egy pár hónappal ezelőtt, miközben mélyen elemeztük szépen felépített ügyfél-körét, akik 20-29 éves fiatalok. A fő kérdés…
Bővebben...Így guglizik a magyar
avagy titkok a nemzeti kézműves SEO optimalizálásról – első rész Békéscsabára látogatott a Google Magyarország és megígértük, hogy ha már pár perc alatt beteltek a helyek a workshopra, akkor legalább az előadás rövid tartalmát megosztjuk veled, tájékozódásként. Ez két részes szakmai anyag lesz, igyekszem érthetően, ha nem érted… bocs. Viszont minden kérdésedre szívesen válaszolunk! …
Bővebben...Az elnök és a takarítónő
El tudnád mondani egy mondatban a céged küldetését? Talán városi legenda, de mára már az amerikai bizniszfolklór hivatkozott részévé vált, hogy 1961-ben John F. Kennedy elnök ellátogatott a NASA főhadiszállására. Miközben kalauzolták befelé, meglátott egy munkást (egy takarítónőt) egy mellékfolyosón, aki éppen egy nagy megrakott kocsin vegyszereket tolt a következő tisztítandó terület felé. JFK pedig…
Bővebben...Neked van online marketing modelled?
A hétvégén megkaptam a helyi reklámújságot és átnéztem a hirdetéseket. Hmm.., mit nem mondjak a helyzet nem sokat változott az utóbbi 10 évben, sajnos. Van még mit tenni! Azt látom, hogy továbbra is a cégek előnyben részesítik az 1 lépéses – adjunk el de azonnal – hirdetéseket. Ez a tapasztalatom szerint egyre inkább -sőt nagyon!…
Bővebben...- 1
- 2
- Következő »