OLVASD EL BEJEGYZÉSEINKET

Miről szeretnél olvasni?

Most akkor mobilra vagy desktopra optimalizáljak?

Két tendencia érvényesül egymással párhuzamosan a magyar internet felhasználók körében. A marketing szakmában már leginkább túlhaladott bullshitnek tartják, ha valaki azt szeretné mondani neked, hogy a weboldalad legyen reszponzív (mobilbarát). Mert az teljesen magától értetődő. Ha ezzel a mondattal mennék egy konferenciára előadni, lehurrognának. Mindeközben látunk egyes területeken vidáman működő őskori weblapokat, amik hozzák a…

Bővebben...

4 automatizálási folyamat marketingedben, amit ha kihagysz, lecsökken a bevételed

Elég sok statisztikát vezetünk a cégünkön belül (bízom benne, hogy Te is). Egyik ilyen statisztikánk, hogy partnereink miért minket választanak? A válaszokból kiderült, hogy időt szabadítunk fel a vállalkozásban. Ez az idő az, amit azzal töltene, hogy megtanulja és alkalmazza az online-offline marketing lépéseit. Persze fogadkozásokat sokszor hallottunk, hogy “épp most akartam kezdeni”, “már megvettem…

Bővebben...

Miért ne verd meg a vevőidet?

Egy újságírót a biztonsági őr a helyi üzletvezető utasítására megvert a Király utcai KFC-ben. Ez általában nem a tökéletes vevőélmény esete, de azért ennél több tanulságot is rejt az ügy a kisvállalkozások számára is. Miért? A nagy étteremláncok egy-egy sikeres éttermet kezdtek el másolni. A Mc’Donald’s fejlődésében az egyik döntő pont volt, amikor úgy döntöttek,…

Bővebben...

Légy az utca legjobb borbélya – és a Google cégem is tudjon róla

Avagy hogyan kerülj fel a térképre Alap reklám sztori, hogy egy spanyol városban – legyen mondjuk Madrid – a borbélyok utcájában rakják ki a cégéreiket a mesterek. Az első kirakja, hogy „Madrid legjobb fodrásza”.  A második nem akar lemaradni ezért kirakja, hogy „Spanyolország legjobb fodrásza”. A harmadik már tényleg nem akar kicsit mondani, felpingálja hát,…

Bővebben...

3 eszköz, amit soha ne hagyj ki marketing eszköztáradból!

Amióta az emberek áttértek arról a a szokásukról, hogy csak a saját javukra termeljenek , égetően fontos lett megoldaniuk azt, hogy legyenek vásárlóik. Persze mindezt lehetőleg úgy, hogy ne csak egyszeri eladás legyen, hanem visszajárjanak a vásárlók. Az internet megjelenésével ezek a lehetőségek megsokszorozódtak, hiszen hűséges vásárlóink lehetnek az egész világról. Ismerj meg három eszközt,…

Bővebben...

Google my business – Online jelenlét húzza jelen a lét

A Google magyar vállalkozóknak szervezett Digitális Workshopjáról készült összefoglaló második részét olvasod. Az első részét itt találod. Ha ez megvolt, akkor itt az ideje az online élet szépségeiről beszámolnunk, Balog Gábor a Google Magyarország regionális oktatás-szervezője előadásából. Ez a beszámoló a Google Digitális Workshopjának rövidített „egyenes leirata”, amely a mi véleményünket nem tartalmazza. Viszont olvasd…

Bővebben...

Készíts Messenger Chatbot-ot!

Kicsit közhely, amivel ezt a bejegyzést kezdem, de le kell írnom: a felhasználók (és szokásaik)változnak. Nem gyorsan, hanem piszok gyorsan. A kérdés, hogy lépést tudunk ezzel a változással tartani, vagy … Inkább le sem írom. Egyik ügyfelünkkel beszélgettünk egy pár hónappal ezelőtt, miközben mélyen elemeztük szépen felépített ügyfél-körét, akik 20-29 éves fiatalok.  A fő kérdés…

Bővebben...

Így guglizik a magyar

avagy titkok a nemzeti kézműves SEO optimalizálásról – első rész Békéscsabára látogatott a Google Magyarország és megígértük, hogy ha már pár perc alatt beteltek a helyek a workshopra, akkor legalább az előadás rövid tartalmát megosztjuk veled, tájékozódásként. Ez két részes szakmai anyag lesz, igyekszem érthetően, ha nem érted… bocs. Viszont minden kérdésedre szívesen válaszolunk!  …

Bővebben...

Termeljünk bevételt Facebook hirdetéssel!

Ügyfeleinkkel folytatott beszélgetés esetén mindig előjön, hogy Ők bizony már próbálkoztak Facebook hirdetéssel, de nem igazán jött be. Meg kell mondjam igazuk van. Amíg nem ásunk egy kicsit mélyebbre, addig bizony sokszor elő fog fordulni, hogy gyorsan”elégetjük” a hirdetésre szánt pénzünket. Mi az alap pobléma? Amivel eddig találkoztunk az ebben a pár pontban benne volt: Nem…

Bővebben...