OLVASD EL BEJEGYZÉSEINKET

Miről szeretnél olvasni?

Új év, változó kihívások

A kondorosi piac sárga szívű lángossütő bódéja mellett újra bizonyosságot nyertem. Aki a digitalizációt valamiféle távoli lehetőségként kezeli vállalkozásában, alighanem örökre elfelejtheti a növekedés lehetőségét. Jucikám! De jó ez a fekete szoknyád! Ancikánál vetted ugye a boltban? Az Aliexpresszről rendeltem, harminc napra jött meg, de megérte. Így kezdődött a párbeszéd, ami két nagymama között zajlott…

Bővebben...

Most akkor mobilra vagy desktopra optimalizáljak?

Két tendencia érvényesül egymással párhuzamosan a magyar internet felhasználók körében. A marketing szakmában már leginkább túlhaladott bullshitnek tartják, ha valaki azt szeretné mondani neked, hogy a weboldalad legyen reszponzív (mobilbarát). Mert az teljesen magától értetődő. Ha ezzel a mondattal mennék egy konferenciára előadni, lehurrognának. Mindeközben látunk egyes területeken vidáman működő őskori weblapokat, amik hozzák a…

Bővebben...

4 automatizálási folyamat marketingedben, amit ha kihagysz, lecsökken a bevételed

Elég sok statisztikát vezetünk a cégünkön belül (bízom benne, hogy Te is). Egyik ilyen statisztikánk, hogy partnereink miért minket választanak? A válaszokból kiderült, hogy időt szabadítunk fel a vállalkozásban. Ez az idő az, amit azzal töltene, hogy megtanulja és alkalmazza az online-offline marketing lépéseit. Persze fogadkozásokat sokszor hallottunk, hogy “épp most akartam kezdeni”, “már megvettem…

Bővebben...

Miért ne verd meg a vevőidet?

Egy újságírót a biztonsági őr a helyi üzletvezető utasítására megvert a Király utcai KFC-ben. Ez általában nem a tökéletes vevőélmény esete, de azért ennél több tanulságot is rejt az ügy a kisvállalkozások számára is. Miért? A nagy étteremláncok egy-egy sikeres éttermet kezdtek el másolni. A Mc’Donald’s fejlődésében az egyik döntő pont volt, amikor úgy döntöttek,…

Bővebben...

Légy az utca legjobb borbélya – és a Google cégem is tudjon róla

Avagy hogyan kerülj fel a térképre Alap reklám sztori, hogy egy spanyol városban – legyen mondjuk Madrid – a borbélyok utcájában rakják ki a cégéreiket a mesterek. Az első kirakja, hogy „Madrid legjobb fodrásza”.  A második nem akar lemaradni ezért kirakja, hogy „Spanyolország legjobb fodrásza”. A harmadik már tényleg nem akar kicsit mondani, felpingálja hát,…

Bővebben...

3 eszköz, amit soha ne hagyj ki marketing eszköztáradból!

Amióta az emberek áttértek arról a a szokásukról, hogy csak a saját javukra termeljenek , égetően fontos lett megoldaniuk azt, hogy legyenek vásárlóik. Persze mindezt lehetőleg úgy, hogy ne csak egyszeri eladás legyen, hanem visszajárjanak a vásárlók. Az internet megjelenésével ezek a lehetőségek megsokszorozódtak, hiszen hűséges vásárlóink lehetnek az egész világról. Ismerj meg három eszközt,…

Bővebben...

Google my business – Online jelenlét húzza jelen a lét

A Google magyar vállalkozóknak szervezett Digitális Workshopjáról készült összefoglaló második részét olvasod. Az első részét itt találod. Ha ez megvolt, akkor itt az ideje az online élet szépségeiről beszámolnunk, Balog Gábor a Google Magyarország regionális oktatás-szervezője előadásából. Ez a beszámoló a Google Digitális Workshopjának rövidített „egyenes leirata”, amely a mi véleményünket nem tartalmazza. Viszont olvasd…

Bővebben...

Készíts Messenger Chatbot-ot!

Kicsit közhely, amivel ezt a bejegyzést kezdem, de le kell írnom: a felhasználók (és szokásaik)változnak. Nem gyorsan, hanem piszok gyorsan. A kérdés, hogy lépést tudunk ezzel a változással tartani, vagy … Inkább le sem írom. Egyik ügyfelünkkel beszélgettünk egy pár hónappal ezelőtt, miközben mélyen elemeztük szépen felépített ügyfél-körét, akik 20-29 éves fiatalok.  A fő kérdés…

Bővebben...

Így guglizik a magyar

avagy titkok a nemzeti kézműves SEO optimalizálásról – első rész Békéscsabára látogatott a Google Magyarország és megígértük, hogy ha már pár perc alatt beteltek a helyek a workshopra, akkor legalább az előadás rövid tartalmát megosztjuk veled, tájékozódásként. Ez két részes szakmai anyag lesz, igyekszem érthetően, ha nem érted… bocs. Viszont minden kérdésedre szívesen válaszolunk!  …

Bővebben...