Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/kihelyezettmarke/public_html/wp-content/plugins/bb-ultimate-addon/admin/bsf-core/auto-update/admin-functions.php on line 11
Most akkor blogoljak vagy vlogoljak? | KihelyezettMarketing.hu

Most akkor blogoljak vagy vlogoljak?

Először is hadd kérdezzem meg: KOMMUNIKÁLSZ TE RENDESEN?

Lehet kicsit “kemény” a kérdés, de nem sok idő van mostanában a tisztelet-köröket futni. Tudod, az idő…

Szóval, a legtöbbször odáig eljutunk, hogy ma az győz, aki az információt adja. Gyorsan, érthetően.

A probléma azzal van, hogy ezt tudjuk, felismerjük, de a tett elmarad.  Az a tett, hogy megírjuk a szövegeinket, amivel segítséget, információt adunk meglévő, vagy leendő ügyfeleinknek.

Mi ennek az oka?

Személyes statisztikám (ügyfeleim körében végeztem) első helyén kiugróan magasan az időhiány áll, második helyen a “miről írjak”. Ez a két legfontosabb hárítás az ellen, hogy legyen információ a weboldalon.

Egy előző bejegyzésemben már írtam a tartalom marketing fontosságáról (»»ide kattintva el tudod olvasni««) és nem győzöm ezt elégszer hangsúlyozni.

Előnye még a szöveges tartalomnak, hogy igen jól pozícionálható a keresőkben (SEO), ergó kevesebb hírdetési összeg ráfordításával előre kerülhetünk. Ki ne szeretné ezt?

A másik oldalról viszont ott a mozgó képi világ és az új trend a vlog. Ez nem más, mint egy blog csak éppen videós. A mai trendek, főleg a fiatalabb korosztálynál igen jó megnézési (feliratkozási) statisztikákat adnak.

Előnye, hogy gyorsan elkészíthető egy jobb kamerás telefonnal, így nem kell drága felvevőkre beinvesztálni. Azonnal megosztható a közösségi portálokon és szerintem az egyik legjobb forma arra, hogy bizalmat építsen. Hiszen nincs lehetőség elbújni a billentyűk mögé, hanem látják az embert! Itt lehetünk igazán hitelesek!

Milyenek a jó vlog bejegyzések?

Azt gondolom, hogy hasznos tartalmat közöl (ez természetesen igaz a blogra is). Jól megférnek benne a vicces részek, hiszen ez könnyebben átjön a képernyőn, mint írott formában. Amit megfigyeltem az a pozitív tartalom hatékony átadása. Ez erősebb, mint az írottban.

Hol érdemes indítani a vlogot?

Itt is a google a barátunk. Minden gmail-os regisztrációhoz jár a youtube videó feltöltésének lehetősége. Ezeket a feltöltött videókat utána már jól beágyazhatjuk egy kattintással weboldalunkba, közösségi oldalainkba. Tapasztalatom szerint a facebookra azért érdemes direktbe is feltenni a videót!

Profi eszköz kell hozzá?

Természetesen minél jobb eszközökkel dolgozhatunk, annál jobb lesz az eredmény. A saját vesszőparipám nekem az, hogy kezdjünk el táncolni a zene pedig majd megérkezik hozzá..

Szóval egy jó kamerás mobil (kb. 60.000-tól felfele – saját vélemény) egy selfie bot, állvány (ezek cirka 8-10 ezer forintból kijönnek) és már kezdődhet is a felvétel.

Természetesen ezt is meg kell tervezni, mint az írott részt, de ahogy belejössz egyre jobbak lesznek a videók. Azt pedig az idő és a statisztikák megmutatják, hogy melyik illik jobban profilodba. 
Próbáld ki mindkettőt felváltva és elemezd a számokat.

Amennyiben még sincs időd, vagy úgy döntesz, inkább másra bízod a blogolást, akkor csak kattints ide és felvesszük veled a kapcsolatot


  A szerzőről:   24 éve értékesítésből él. Vezetett üzletkötői csoportokat, segített vállalkozások vezetőinek, oktatott értékesítőket.
Üzletkötői szándéka: Segíteni az embereknek, hogy megkapják azt az örömet amire vágynak, elégedettek legyenek azzal, amit vásároltak és elégedettek legyenek önmagukkal!