Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/kihelyezettmarke/public_html/wp-content/plugins/bb-ultimate-addon/admin/bsf-core/auto-update/admin-functions.php on line 11
Neked van online marketing modelled? | KihelyezettMarketing.hu

Neked van online marketing modelled?

A hétvégén megkaptam a helyi reklámújságot és átnéztem a hirdetéseket. Hmm.., mit nem mondjak a helyzet nem sokat változott az utóbbi 10 évben, sajnos. Van még mit tenni!

Azt látom, hogy továbbra is a cégek előnyben részesítik az 1 lépéses – adjunk el de azonnal – hirdetéseket. Ez a tapasztalatom szerint egyre inkább -sőt nagyon! – veszít a hatékonyságából.

Ma már ennél jóval több kell, mint egyszeri “gyere ide hozzám vásárolni felhívás”. Ezek a hirdetési típusok sokszor menne bele árversenybe és tudjuk, hogy a rosszul felépített árengedmény bizony csökkenti a cég stabilitását. Hiszen az árengedmény a cég profitját adja oda a vásárlónak. Hangsúlyozom, hogy a folyamatos árengedmény!

Mit lehet tenni? Mi akkor a megoldás, hogy jöjjenek a vásárlók?

Egy előző »blogcikkben« írtam erről érintőlegesen, de most gyokarlatiasabban.

Kezdem azzal, hogy a vevők nem szeretik ha eladnak nekik. A vevők vásárolni szeretnek! Attól, akiben megbíznak, aki nem “nyomul” náluk.

Hogyan érhető ez el?

Értékes tartalmak előállításával, amit utána publikálni kell a megfelelő internetes felületeken. Ilyen felület a saját weboldalad, facebook oldalad, google+ és egyéb blog oldalad.
Írj és keltsd fel  a kíváncsiságát. Legyen benne megoldás arra a problémára, amit keres, de úgy, hogy ha veled együtt (termékeddel. szolgáltatásoddal) valósítja meg, akkor gyorsabban, jobb eredményt fog elérni.
Bizony lesznek olyanok is, akik a lírtak alapján Önmaguk oldaják meg, de a tapasztalatunk szerint többen fognak Téged választani.

Megvalósítás…

  1. A cikkbe mindig tegyél egy formot, ahol fel tudja veled venni az olvasó a kapcsolatot. Ez fontos, ezt ne hagyd ki!
  2. Hirdesd meg, emeld ki a cikket!
  3. Állíts be rá “Rematketing” kampányt (adwords, facebook). A facebookon hozz létre egy remarketing listát akik rákattintottak a bejegyzésedre vagy olvasták azt. Utána indítsd nekik a kampányt. Ez már elvihet a termékpiramisod belépő termékére.

Miért jó ez a modell?

  • Kicsit feljebb írtam, hogy a vásárlók vásárolni szeretnek. Ez a módszert miközben bizalmat épít (értéket adsz az olvasónak), nem kelti a “nyomulás” érzését.
  • A jó cikk szinte az értékesítés kapuja, hiszen a “hideg” vevőből “előmelegített” vevőt készít elő. Ezek az előmelegített leendő vásárlók sokkal könnyebben kinyitják a pénztárcájukat és vásárolnak tőled.
  • Az elkölktött hirdetési forintjaid sokkal kisebbek lesznek és a jó tartalom miatt, jobban fognak konvertálni, ergó több és jobb vevőd lesz. Akit nem érdekel a cikk azt úgysem venne semmit.

Összefoglalva

  • Írj cikket
  • Publikáld a felületeiden
  • Hirdesd meg
  • Akik olvassák, indíts remarketing hirdetést
  • Dolgozz ki egy jó ajánlatot, amit majd megvesznek (a cikked alapján)
  • Az ajánlatot olvasóknak is indíts egy remarketing kampányt.

Dióhéjban, ennyit kell tenned és már kész is vagy.

Amennyiben nem boldogulsz és segítség kell kattints


KÉREM A SEGÍTSÉGETEKET…


  A szerzőről:   24 éve értékesítésből él. Vezetett üzletkötői csoportokat, segített vállalkozások vezetőinek, oktatott értékesítőket.
Üzletkötői szándéka: Segíteni az embereknek, hogy megkapják azt az örömet amire vágynak, elégedettek legyenek azzal, amit vásároltak és elégedettek legyenek önmagukkal!