Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/kihelyezettmarke/public_html/wp-content/plugins/bb-ultimate-addon/admin/bsf-core/auto-update/admin-functions.php on line 11
Blogbejegyzésekkel szerezzünk ügyfelet? | KihelyezettMarketing.hu

Blogbejegyzésekkel szerezzünk ügyfelet?

Lehet elsőre kicsit fúrcsának tűnik a cím, mert az a kép él bennünk, hogy az emberek nem szeretnek olvasni. Amennyiben olvasnak netán, az legyen tömör és nagyon rövid.

A felmérések viszont azt mutatják, hogy bizony az emberek szeretnek olvasni, sőt, ha érdekli őket a téma akkor bizony a hosszú bejegyzéseket is elolvassák!

Csináltam egy mini felmérést ügyfeleink között, hogy miért nem frissítik az oldalukat hasznos bejegyzésekkel (ellenben sokat költenek különböző reklámra). Ez a két válasz hangzott el legtöbbször:

            • időhiány
            • nem tudok írni

Miért is kellenek a hírek, bejegyzések weboldalunkra?

Kezdem azzal, hogy bizony világunk felgyorsult. Régebben a weboldal egy cég virtuális prospektusa volt. Ma már a nem frissített oldalakat átlépik a látogatók és felteszik magukba a kérdést, hogy “ez a cég működik még”? Friss tartalom életjel a látogatók felé!

A második, hogy a keresőknek régebben elég volt weboldalunk nyitó oldalán jó keresőszavakat megadni és el is kezdődött a pozícionálás (előrébb kerülés a keresők találati listájában). Ma már ennél több kell. Tartalom, méghozzá olyan tartalom amelynek keresőszavai összhangban vannak egymással (releváns tartalom).  Tehát, ha pl. oldalad sarokcsiszoló géppek forgalmazásával foglalkozik, de Te egy hírt közölsz az új szállító járművetekről és nem szerepel a leírásban a sarokcsiszoló, akkor ne add meg a sarokcsiszoló szót keresőszónak!

A harmadik, hogy a tömeges elérés helyett az egyéni megszólításra, bizalomra alapozva lehet kapcsolatot teremteni a lehetséges vásárlókkal. Így lehet a legjobban kialakítani az “Ismerj meg – Kedvelj meg – Bíz bennem” kapcsolatot.

Szóval, ha szeretnéd, hogy weboldaladra látogatók naprakész információt kapjanak, oldalad jó helyezést érjen el a keresőkben és szeretnél jó bizalmi kapcsolatot kialakítani leendő partnereiddel, akkor bizony neked el kell kezdeni foglalkozni a tartalommarketinggel:). Most!

A “hogyan”-ról egy következő bejegyzésben írok, ahol az időhiányt mint kifogást megszüntetjük és a “nem tudok írni” válaszra is adok egy pár egyszerű trükköt.


  A szerzőről:   24 éve értékesítésből él. Vezetett üzletkötői csoportokat, segített vállalkozások vezetőinek, oktatott értékesítőket.
Üzletkötői szándéka: Segíteni az embereknek, hogy megkapják azt az örömet amire vágynak, elégedettek legyenek azzal, amit vásároltak és elégedettek legyenek önmagukkal!