
Neked van online marketing modelled?
A hétvégén megkaptam a helyi reklámújságot és átnéztem a hirdetéseket. Hmm.., mit nem mondjak a helyzet nem sokat változott az utóbbi 10 évben, sajnos. Van még mit tenni!
Azt látom, hogy továbbra is a cégek előnyben részesítik az 1 lépéses – adjunk el de azonnal – hirdetéseket. Ez a tapasztalatom szerint egyre inkább -sőt nagyon! – veszít a hatékonyságából.
Ma már ennél jóval több kell, mint egyszeri “gyere ide hozzám vásárolni felhívás”. Ezek a hirdetési típusok sokszor menne bele árversenybe és tudjuk, hogy a rosszul felépített árengedmény bizony csökkenti a cég stabilitását. Hiszen az árengedmény a cég profitját adja oda a vásárlónak. Hangsúlyozom, hogy a folyamatos árengedmény!
Mit lehet tenni? Mi akkor a megoldás, hogy jöjjenek a vásárlók?
Egy előző »blogcikkben« írtam erről érintőlegesen, de most gyokarlatiasabban.
Kezdem azzal, hogy a vevők nem szeretik ha eladnak nekik. A vevők vásárolni szeretnek! Attól, akiben megbíznak, aki nem “nyomul” náluk.
Hogyan érhető ez el?
Értékes tartalmak előállításával, amit utána publikálni kell a megfelelő internetes felületeken. Ilyen felület a saját weboldalad, facebook oldalad, google+ és egyéb blog oldalad.
Írj és keltsd fel a kíváncsiságát. Legyen benne megoldás arra a problémára, amit keres, de úgy, hogy ha veled együtt (termékeddel. szolgáltatásoddal) valósítja meg, akkor gyorsabban, jobb eredményt fog elérni.
Bizony lesznek olyanok is, akik a lírtak alapján Önmaguk oldaják meg, de a tapasztalatunk szerint többen fognak Téged választani.
Megvalósítás…
- A cikkbe mindig tegyél egy formot, ahol fel tudja veled venni az olvasó a kapcsolatot. Ez fontos, ezt ne hagyd ki!
- Hirdesd meg, emeld ki a cikket!
- Állíts be rá “Rematketing” kampányt (adwords, facebook). A facebookon hozz létre egy remarketing listát akik rákattintottak a bejegyzésedre vagy olvasták azt. Utána indítsd nekik a kampányt. Ez már elvihet a termékpiramisod belépő termékére.
Miért jó ez a modell?
- Kicsit feljebb írtam, hogy a vásárlók vásárolni szeretnek. Ez a módszert miközben bizalmat épít (értéket adsz az olvasónak), nem kelti a “nyomulás” érzését.
- A jó cikk szinte az értékesítés kapuja, hiszen a “hideg” vevőből “előmelegített” vevőt készít elő. Ezek az előmelegített leendő vásárlók sokkal könnyebben kinyitják a pénztárcájukat és vásárolnak tőled.
- Az elkölktött hirdetési forintjaid sokkal kisebbek lesznek és a jó tartalom miatt, jobban fognak konvertálni, ergó több és jobb vevőd lesz. Akit nem érdekel a cikk azt úgysem venne semmit.
Összefoglalva
- Írj cikket
- Publikáld a felületeiden
- Hirdesd meg
- Akik olvassák, indíts remarketing hirdetést
- Dolgozz ki egy jó ajánlatot, amit majd megvesznek (a cikked alapján)
- Az ajánlatot olvasóknak is indíts egy remarketing kampányt.
Dióhéjban, ennyit kell tenned és már kész is vagy.
Amennyiben nem boldogulsz és segítség kell kattints
![]() |
A szerzőről: Németh Antal 24 éve értékesítésből él. Vezetett üzletkötői csoportokat, segített vállalkozások vezetőinek, oktatott értékesítőket. Üzletkötői szándéka: Segíteni az embereknek, hogy megkapják azt az örömet amire vágynak, elégedettek legyenek azzal, amit vásároltak és elégedettek legyenek önmagukkal! |